The Versatile Blogger Award

versatile-blogger-award

Moj Facebook me svakoga dana obavijesti koliko je dana prošlo od zadnjeg puta kada sam napisala neku objavu. Pa tako danas kaže da nisam pisala 10 dana.  Dugi je to period u svijetu blogova i brzih informacija, međutim ponekad su neke stvari izvan našeg utjecaja. Opet u ovih 10 dana mi se dogodila jedan divna stvar, a to je da su me čak dvije blogerice nominirale za The Versatile Blogger Award. Jedna je Ivana Šulc koja vodi blog Orbis Marketing, a druga je Jana Krišković Baždarić koja piše blog 33 etc.. Ova nominacija koja je došla sa čak dviju strana mi jako puno znači prvenstveno zato što sam počela pisati blog prije punih 5 mjeseci, a netko smatra da to što pišem vrijedi. Draga moje blogerice Ivana i Jana od srca vam hvala.

A SADA PRAVILA IGRE:

  • Zahvalite osobi koja vas je nominirala
  • Nominirajte do 15 blogera (možete manje ali ne više) i obavijestite ih
  • Podijelite sa svima 7 činjenica o sebi
  • Objavite sliku nagrade u svom tekstu i ova pravila

Prvo učinjeno. Drugo ću na kraju.  Treće slijedi. Četvrto je učinjeno.

SEDAM STVARI O MENI, KOJE VJEROJATNO NISTE ZNALI:

  1.  Tijekom srednje škole i studija sam igrala softball. Tako sam davne 1994. bila dio prve Hrvatske reprezentacije u softballu koja je otišla na turnir u Newfoundland u Kanadi. E to je bila avantura.
  2. Počela sam rano sijediti, tako da mislim da sam sada potpuno sijeda. Genetika, ne možemo pobjeći od nje.
  3. U fotografiju i fotografiranje sam se zaljubila još u osnovnoj školi. Tada sam bila i članica foto grupe. Ozbiljno, a opet amaterski sam se počela baviti fotografijom tek prije godinu dana.
  4. Moja najdraža spisateljica je Daphne du Maurier, a moja najdraža knjiga je njezina Rebecca. Ovu knjigu mi je poklonio moj djed za 13 rođendan. Pročitala sam ju, zaljubila se u knjigu, spisateljicu, a i čitanje. Još uvijek čuvam knjigu.
  5. Voljela bih ići na sajam knjiga u Londonu i New Yorku.
  6. Htjela sam studirati komparativnu književnost, ali nisam i ponekad mi je žao.
  7. Dvije moje privatne strasti su čitanje i pisanje. To je ono što me pokreće i što radim s guštom.

NOMINACIJE:

Nekima od nominiranih ovo je prva nominacija, nekima nije. Onima kojima nije prva nadam se da mi neće zamjeriti. Mislim da su stvarno dobri i da zaslužuju biti više puta nominirani.  Svima vam želim puno ljiepih objava, puno lajkova, a prije svega užitak pisanja vama i čitanja nama.

Little blue book

Just for this feeling

Still into book

Bibliovca

Knjiga inspiracije

Lova do krova

Tea time

Razlivena tinta

Naranča

3 thoughts on “The Versatile Blogger Award

Leave a Reply

