Doviđenja 2016.

goodby-hello

Zadnji sati 2016. godine su preda mnom provodim ih u refleksiji i zahvalnosti za sve ono što se dogodilo u protekloj godina, ali pomalo zavirujući i u 2017.

Bez obzira na sve 2016. godinu smatram prvenstveno godinom osobnog rasta i razvija. Da je sve bilo dobro ne bi bilo dobro jer ostala bih ista i sigurno ne bih smogla hrabrosti te se upustila u avanturu zvanu blog, fotografija, rad na sebi. Mnogi ljudi su ušli u moj život u 2016., a neki i izašli iz njega. Zahvalna sam na svima njima jer kakov god bio naš odnos ja sam učila iz njega. I jedni i drugi su me učinili malo hrabrijom i odlučnijom osobom koja slaže svoje prioritete na način da stvari sebi prilagođavam. Zahvalna sam što imam divnu obitelj, moje dvije prekrasne cure koje čine moj život smislenijim i od kojih svakoga dana nešto novo naučim. Zahvala sam i na mom suprugu zato jer već 20 godina provodimo zajedno i još smo si dobri.

Očekujem li nešto od 2017.? Koji su moji planovi za 2017.? Osim onih uobičajenih stvari (zdravlje, povezanost, što više lijepih trenutaka) očekujem malo, zapravo moje očekivanje je više na nivou želje. Želim nastaviti u 2017.  godini na isti način kako završavam 2016. godinu u jednom kreativnom i pozitivnom duhu. Želim nastaviti pisati blog, fotografirati, pisati i objavljivati prikaze i vidjeti gdje će me to sve dovesti. Želim više vremena provoditi sa mojim curama dok me još trebaju i žele se družiti sa mnom.  Ipak imam ja i dvije odluke. Prva je vezana uz moju čitalačku strast jer knjigoljupci sebi postavljaju izazove, zar ne? Sve do prošle godine zaobilazila sam self help knjige, knjige koje su imale duhovne i psihološke teme u velikom luku, misleći: „ ma nije to za mene, to je za one koji su skroz pogubljeni“ i „sve je to prodavanje magle“. Krajem ove godine se to uvelike promijenilo jer nakon što sam pročitala njih nekoliko shvatila sam da me motiviraju i potiču i da su jako daleko od prodavanja magle. (Ne kažem da nema toga, ali biram mudro i promišljeno). I tako sam na Interliberu potrošila pravo malo bogatstvo na knjige navedene tematike, a  ujedno i donijela odluku da ću tijekom 2017. godine svaki mjesec pročitati jednu od njih. Na fotografiji možete vidjeti o kojim se knjigama radi, ali imam ih ja još po razno raznim spravama za čitanje.  Moja druga novogodišnja odluka je da ne donosim nikakve druge novogodišnje odluke, jer se većine njih već drugog tjedna siječnja više ni ne sjećam.

 knjige2017

Dragi moji ljudovi želim vam sve najbolje u 2017. godini. Želim vam da rastete, da se razvijate, da ne trošite energiju na stvari koje sutra više neće biti važne. Želim vam manje stresa i više hrabrosti.

Leave a Reply

