“Svaki dan ti je pružen kao vječnost, da budeš sretan!”

nebo

Za 18. rođendan od prijatelja sam dobila čestitku na kojoj su napisali citat Phila Bosmansa: „Svaki dan ti je pružen kao vječnost da budeš sretan“. To su bile teške godine iz brojnih razloga: u Hrvatskoj je bjesnio rat, upravo se obilježavala prva godina pada Vukovara. Na osobnom nivou to je bila moja zadnja godina srednje škole. Ona godina kada ti se čini da imaš cijeli svijet pred sobom, a opet si svjesno nesvjestan da će se sve uskoro na ovaj ili onaj način promijeniti.

Na žalost u godinama koje su uslijedile zaboravila sam na taj citati počela sam juriti za srećom umjesto da shvatim sa je ona tu, u meni. Sada kada o tome razmišljam sve me to podsjeća na kraj knjige Prohujalo s vihorim i na onu scenu kada Scarlett O’Hara hoda kroz maglu i shvaća da je zapravo jedina ljubav njezinog života bio Rhett. Za Scarlett i njezinu sreću s Rhettom je već tada bilo prekasno. Ona je ostavljena u predvorju svoje kuće govoreći sebi da će misli o tome sutra, u novom danu. Tako i ja lutala sam po magli tražeći sreću. Dugo sam mislila da će sreća doći sa novim poslom ili sa većom zaradom ili sa 5 kila manje, ali ona nije dolazila, sve dok nisam shvatila da ona nije u izvanjskim stvarima već da je tu u meni.

Sreća je u nama samima i jedino što trebamo je malo se opustiti i uživati ovdje i sada, jer život je jako zeznuta kategorija i nikad ne znamo kad će staviti neki novi izazov pred nas. Ali i kada se pojavi taj novi izazov ne smijemo zaboraviti na tu sreću koja je u nama, jer ti izazovi će ovako ili onako proći, ali ako uništimo vlastiti unutrašnji mir i zatremo  sreću, teško ćemo je vratiti.

Drago mi je što sam se sjetila ove rođendanske poruke i zaista svaki dan mi je pružen kao vječnost da budem sretna. Zato navečer brojim svoje blagoslove, jer svijet je trenutno poprilično kaotično mjesto, pa pokušavam bar na taj način naći svoju malu oazu mira.

Leave a Reply

